GlamBox decembarska kutija 2014

Tuesday, January 06, 2015

Dobar dan želim!
glambox kutija
Glambox decembarska kutija 2014
Nakon oktobarskog debitovanja i novembarskog, recimo, fijaska, reših da se počastim decembarskom prazničnom kutijom i sama ocenim kakav je to Glambox. Ova decembarska kutija je praznično limitirano izdanje i sledeća je februarska za koju je poručivanje već u toku.
glambox kutija
S jedne strane ima dosta pripadnica ženskog pola koje su oduševljene što je ova ideja konačno stigla kod nas, a s druge strane ima i onih koje ne žele da plate ne znajući šta da očekuju za svoj novac. Ja? Ja sam negde između. Da sam se oduševila kad je Glambox stigao u Srbiju – jesam, da sam nakon novembarske kutije pomislila da je teško da nešto na našem prostoru zaživi kako treba – i to jesam. No, ipak sam rešila da poručim decembarsku kutiju i sama se uverim u način poslovanja Glamboxa.
glambox kutija
Pakovanje mi se jeste dopalo, detalji su mi posebno privukli pažnju. Kutija je prava praznična sa pahuljicama i logom GB u sredini. Definitivno će mi koristiti kasnije (za šta drugo nego za šminku). Kao što se vidi, ima i vezanu veliku crvenu mašnu i sa desne strane nalepnicu GB, što mi je bilo izuzetno simpatično. Da je u izbor proizvoda bilo uloženo truda koliko u ideju kreiranja ove kutije, sigurno bi i bilo nade da će od GlamBoxa ispasti jedna dobra priča. Međutim...
glambox kutija
Ovako izgleda otvorena kutija
Pa da počnemo: 
glambox kutija
Nivea mleko za negu tela pod tušem 
Prvo što sam izvadila iz kutije jeste Niveino In-shower mleko za telo. Kod nas je postalo trend i i vidim dosta dobrih utisaka kada je ovaj proizvod u pitanju. Nanese se na mokru kožu nakon tuširanja, ispere se i to je to, nema potrebe za stavljanjem mleka/losiona za telo nakon već se sve obavi pod tušem. Ovo pakovanje je sa shea puterom koji obožavam. Taman mi je praktično dobrodošlo za putovanje s obzirom na pakovanje. Veličina: 50ml

Sledeće jesu dve Eucerinove kreme – dnevna i noćna krema za suvu kožu sa hijaluronskom kiselinom.
glambox kutija
Eucerin dnevna i noćna krema za suvu kožu hyaluron-filler

glambox kutija

Kreme dolaze u kesicama sa novogodišnjom čestitkom. Pakovanje je od 20ml ali džabe... Ovo su -dnevna krema za suvu kožu sa hijaluronskom kiselinom, kao i noćna. Moja koža je masna, nekad kombinovana ali suva nije nikako. Još uvek ne koristim preparate za ublažavanje bora tako da mi ni to svojstvo ovih krema ne odgovara. Kreme sam prosledila dalje kao poklon i žao mi je što sam dobila proizvod koji meni ne odgovara (iako imaju evidentirano koji je moj tip kože!).

glambox kutija Sledeći proizvodi kojima se radujem jesu dva ProNails laka za nokte u nijansi N197 Especially for you i N58 Rouge amour, obe crvene boje, jedna onako prava crvena nijansa i druga bordo tamna crvena. Totalno su praznične nijanse i pakovanje sa sve zvezdicama na lakićima. Pakovanje: 4ml. 
glambox kutija
ProNails 197Especially for you / 58 Rouge amour

Tu je zatim i Revlonov UniqOne All in one hair treatment. Piše da je za suvu i oštećenu kosu, da obnavlja oštećenu kosu, pruža zaštitu od toplote, lakše raščešljavanje, štiti krajeve... Može da se koristi i na mokroj i na suvoj kosi i ne ispira se. Pakovanje je u spreju od 9ml. Inače, ovo je free sample uzorak.
glambox kutija
Revlon UniqOne All in one hair treatment
Za kosu sam dobila i dva testera Revlonovog UniqOne šampona za kosu. Sadrži 2/3 šampona i 1/3 balzama za kosu. Pakovanja su od 20ml. Ok je, ovo ću isprobati rado. Mada, testeri, testeri.
glambox kutija
Revlon UniqOne conditioning shampoo


Zatim tu je i Collistar Talasso piling za telo. Esencijalna ulja, šećer od šećerne trske sa začinima čine 40gr ovog proizvoda. Volim pilinge, i za telo i za lice tako da ću definitivno iskoristiti ovo. Međutim, napomenula bih da je i ovo besplatan uzorak. Doobro. 

glambox kutija
Collistar talasso-scrub



Sledeći, zaista full size proizvod jeste Rosalov balzam za usne. Dolazi u varijanti Flash Nude što će pretpostavljam većini odgovarati. Nisam do sada koristila Rosalove balzame pa eto prilike da isprobam, balzama za usne nikad dosta.
glambox kutija
Rosal LipBalm Flash Nude

Tu su i tri Max Factor testera za puder – Face finity All day flawless, Skin Luminizer foundation i Whipped Creme foundation. Sva tri dolaze u nijansi 75 Golden i imaju po 2ml. Ne znam šta bih više napisala o testerima koje možete besplatno dobiti.
glambox kutija
Max Factor Face finity All day flawless, Whipped creme foundation i Skin Luminizer foundation

Kutija sadrži i vaučer od 20% popusta za kupovinu u YoungColor salonu do 15. januara kao i poput za onlajn kupovinu na sajtu www.vsdtrade.com, isto do 15. januara. Malo kratak vremenski rok da se iskoristi s obzirom na to da su kutije stigle krajem decembra, no dobro. Ja svakako neću iskoristiti ovaj vaučer tako da vam  ostavljam ovde kod da upotrebi ko želi. 
Vaučer
I za kraj imamo prospekte o proizvodima iz kutije:

E sad... Moji utisci? Ovako, pružila sam GlamBoxu šansu nakon praćenja dešavanja, posebno novembra, i na kraju sam bila od onih koja je rekla „nema veze, sledeći put će biti bolje“ i zaista mi nešto nije dalo mira i morala sam da poručim kutiju za sebe. Ali ipak IMA VEZE, ovo su proizvodi koje smo mi platile i dovoljno je da se neko jednom opeče i to je to. Ja se nisam opekla u novembru i verujući da će morati da razbiju u decembru, poručila sam praznično izdanje.

Da li sam zadovoljna? Mogu slobodno reći da nisam. Ono što me od početka izluđuje kod GlamBox priče jeste ta famozna personalizacija kutije. Što bi značilo da mi popunjavamo upitnik i dajemo određene odgovore o tipu kože koji imamo, koje proizvode češće kupujemo, koliko novca izdvajamo mesečno na kozmetiku i šminku da bi ekipa iz GlamBox tima stekla uvid u to šta je kojoj od nas potrebno i šta bi moglo da nam bude interesantno za isprobavanje. Radije bih da nisu uopšte uvodili taj upitnik jer je loš osećaj kad kažete da imate masnu kožu a dobijete kremu za ublažavanje bora za suvu kožu.  I to x2.

Baš vezano za kreme, bilo je komentara na Fejsbuku kada su objavili da će Eucerin krasiti ovu kutiju (inače, ko je nestrpljiv kao ja, dosta proizvoda može da vidi na njihovom Fejsbuk nalogu pošto redovno objavljuju šta će biti u kutiji – ja, naravno, nisam mogla da izdržim pa sam morala da proveravam :) ) u kojima su mlade devojke govorile da im takve kreme nisu potrebne a GlamBox tim je odgovarao u fazonu da je to i za preventivu protiv bora i da može da posluži kao poklon. Ja ne želim da koristim kreme koje su za suvu kožu a moja to nije. Helouu, ako sam ja to platila i napisala šta mi odgovara, ne želim ja da prosleđujem to dalje jer nije za mene. Ovo je trebalo da bude moj poklon meni, koja vajda od kutije ako ću proizvode deliti okolo. Ok, prosledila sam kreme tako da kao da ih nisam ni dobila. I mislim da su sklonili te komentare ili ja ne mogu da ih pronađem.

Radujem se ProNails lakićima, Collistar pilingu za telo i Revlonovim testerima. Mada, opet, testeri, testeri..

I da, nije personalizacija kutije ako se samo jedan proizvod u kutijama razlikuje (ili dva). Pa sad, da li ćete baš Vi dobiti ProNails lakove ili možda Sothys kremu za lice (ne znam šta je još bilo u ponudi), to eto zavisi od sreće. Da ne pominjem što su neki dobijali bolje opremljene kutije ranije... 

Koliko sam bila uzbuđena kada je cela priča pokrenuta, toliko više nisam. Teško da kod nas bilo šta može da zaživi kvalitetno i onako kako treba. Drago mi je da sam isprobala ali neću više poručivati GlamBox kutiju. Njihove komentare i fotografije a zatim i izvinjenja da su mlada kompanija, ne bih da komentarišem. Mislim da je sve već rečeno na tu temu i to njima služi na čast. Ja sam im pružila šansu ali ovde se naša zajednička priča završava.

Sve u svemu, kutija zaista jeste preslatka i sigurno da će me ubuduće podsećati da dobro razmislim pre nego što olako potrošim svoj novac. :)
Kakvo je vaše mišljenje o Glamboxu, da li ste poručivale i da li ćete poručivati ponovo?

Svako dobro i srećni praznici! 
glambox kutija

You Might Also Like

15 comments

  1. Ja bolje da ne pišem šta mislim, osim da se slažem sa tobom ;)

    ReplyDelete
  2. Nisam poručivala, nemam ni nameru, najpre zato što imam i previše kozmetike i sada sam u fazi kada pažljivo biram nove komade. U slučaju ove kutije, slažem se da je skroz bezveze, da ne upotrebim težu reč, poslati kreme za suvu kožu nekom sa masnom.
    PS Izmeni podešavanje širine bloga, ovako je baš usko i deo sadržaja iskače iz ovira. Ako treba savet kako, piši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo za samokontrolu! :)
      Pa da, bolje da su naveli da je cela kutija iznenađenje pa šta ti zapadne i ko ima novaca da se igra, nek se igra, a ne da je personalizovano i onda eto šta se desi.
      Hvala puno za sugestiju, namestih, inače sam duduk za tehnologiju pa nije isključeno da ću ti se javiti povodom toga :) :*

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Dobro nam dosla u blogosvet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem! :) :) :) Družimo se ubuduće :)

      Delete
  5. Bravo mali, kako ti to lepo sročiš :*
    Šteta je što nije personalizovana kutija.
    Testeri.. testeri.. time nisam baš zadovoljna, ali bar se nešto pokrenulo u ovoj Srbiji ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mali, moramo mi sve da probamo :)
      Videćemo kako će biti ubuduće, mada.. :)
      <3

      Delete
  6. Slažem se skoz sa tobom.
    Inače lep post, sviđaju mi se fotke i tvoj stil pisanja :)

    ReplyDelete
  7. Mnogo volim ovo Nivea mleko za telo i UniqOne regenerator.

    www.beautyfineprint.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niveinim mleko dobija sve same pohvale, a složila bih se za UniqOne. :)

      Delete
  8. Jednom sam naručila i nikad više.. :)

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network