Too Faced Natural Matte paleta senki za oči

Tuesday, November 03, 2015

Dobro jutro želim!

Too Faced Natural Matte paleta senki za oči
Kako su nam pristigli jesenji dani, tako sam se ja radovala što ću imati prilike da koristim ovu Too Faced Natural Matte paletu senki. Meni je savršena za dnevnu šminku, pogotovo kada nemam vremena ili nisam sigurna šta bih, zgrabim ovu paleticu i lako se odlučim.
Evo kako izgleda pakovanje...

Pogled i sa poleđine..


Too Faced je trenutno  jedan od najpopularnijih brendova u svetu šminke širom planete. Nama u Srbiji je dostupan u Sephorinim radnjama, kao i putem onlajn poručivanja. Mene je privukao zato što ima vrhunske proizvode – kada govorimo o dizajnu i o kvalitetu. Sviđa mi se što idu u korak sa vremenom i prate i osluškuju potrebe kupaca. Takođe mi se dopada što u različitim kategorijama šminke imaju po jedan proizvod koji je prepoznatljiv i izdvaja se po kvalitetu i popularnosti od drugih. Kada govorimo o senkama za oči, to je sigurno Chocolate Bar paleta. Za sada imam dve Too Faced palete senki. Natural Matte i još jednu (sledi recenzija na proleće), a želja mi je da naredna bude Semi-sweet Chocolate bar (više mi se dopada izbor boja nego kod Chocolate Bar). Kvalitetom obe palete koje imam sam skoro jednako oduševljena, razlika je u bojama i teksturi.

Natural Eyes paleta jedna je od najpoznatijih Too Faced-ovih paleta.  Prošle godine promenili su joj dizajn (bila je u kartonskoj kutiji a sada je u metalnoj radi praktičnijeg čuvanja) i zamenili su tri senke. Zašto sada pominjem tu paletu? Zato što Natural Eyes sadrži neutralne boje koje većinom sadrže gliter, tako da je ove, 2015. godine, Too Faced je lansirao Natural Matte paletu, inspirisanu prethodnom, koja, kako se u nazivu da videti, sadrži samo mat senke. Iako dosta ljudi kažu da prava paleta treba da sadrži i mat i šimeraste senke radi različitih mogućnosti i kreiranja više izgleda, moja odluka je bila da posedujem baš jednu pravu mat paletu neutralnih boja i nisam mogla da napravim bolji izbor kada sam se opredelila za Too Faced.
Paleta dolazi u kutijici u kojoj je i dalje čuvam. Sama paleta je metalna, divno ukrašena, što mi se baš dopada, volim lepe detalje i kada sve izgleda pažljivo odabrano. Kada se otvori, u donjem delu sadrži senke a u gornjem poklopcu tu je ogledalo i preko njega se nalazi prospekt  sa uputstvom za kreiranje tri različita izgleda u tri minuta: Day, Classic i Fashion.
Detalji...
Day / Classic / Fashion

Paleta se sastoji od devet senki, šest senki po 0.9 grama a tri veće senke imaju po 2 grama. Meni se to dopada, jer su te tri svakako one koje se najviše i troše.  U redovima po tri senke, podeljene su na Day, Classic i Fashion odeljak. Sve senku su veoma mekane i puderaste. Zamerka je što se zavisno od toga čime se nanose, dosta i truse, što zaista nisam očekivala. Kada se nanose prstima, tako su mekane i svilenkaste da želim da ih pipkam stalno i ne truse se uopšte, međutim u zavisnosti od izbora četkica umeju da se truse i ostavljaju praškaste tragove po paleti (na očima su okej). Lako se blendaju, najtamnije nijanse malo teže od svetlijih. 

U prvom redu - Day, predviđenom za dan, imamo Heaven, Cashmere Bunny i Sexspresso (kakvo ime).
Heaven je svetla bežikasta, žućkasta nijansa, jedina kao hajlajter.
Cashmere Bunny mi je čim sam uzela ovu paletu, bio miljenik, hladna taupe braon boja.  A i ime je preslatko.
Sexspresso je tamna braon boja, odlična za smokey eye. 
Heaven, Cashmere Bunny i Sexspresso
U drugom - Classic redu imamo Lace Teddy, Strapless i Risqué.
Lace Teddy je blaga kajsijasta boja. Nju isto nekad koristim kao hajlajter ispod obrva.  Ume da ublaži grube linije od tamnijih boja (ako preteram, pogotovo sa Sexspresso koja je dosta pigmentovana).
Strapless  je mešavina crvene i braon, vuče ka braon sa zemljanim, toplim podtonom. Odlična je za nanošenje preko celog kapka.
Risqué na oko deluje slična Sexspressu samo što je srednja braon boja a Sexspresso je tamnijii i hladniji.
Lace Teddy. Strapless i Risqué
I u poslednjem - Fashion redu tu su Nudie, Honey Butter i Chocolate Cookie.
Nudie je moja omiljena nijansa, preti da postane moja najomiljenija senka ikada. Najčešće je koristim i to preko celog kapka. Divna je, prava nude, neutralna lagana taupe nijansa. Podseća na Cashmere Bunny, samo što je Bunny tamniji i hladniji, bolji mi je za pregib kapka.
Honey Butter. Kajsija, narandžasta, braon… svega tu ima. U poslednje vreme, sve češće posežem za ovom bojom.
I za kraj tu nam je Chocolate Cookie. Topla braon, čokoladna boja
Nudie, Honey Butter i Chocolate Cookie
 Evo i swatcha svih senki: 

Postojanost im je odlična sa bazom koju uvek koristim. Nijanse mi se i više nego dopadaju, pružaju super mogućnosti posebno za dnevni, neutralni izgled. Kada uveče poželim dinamičniji izgled, iskoristim ove mat senke i ubacim još jednu šimerastu iz drugih paleta, nije mi teško. Mada, ja sam savršeno zadovoljna što je ovo samo mat paleta i kad sam je videla znala sam “To je to što želim preko dana da nosim”.

Cena ove palete u Sephori je 4.900,00rsd. Evo još koje slike, morala sam ubaciti :)
Ovde se da videti da se malo truse

Kako se vama dopada ova paleta? 
Hvala na čitanju i svako dobro, nadam se da uživate u ovim jesenjim danima!

You Might Also Like

25 comments

  1. apsolutno savrsena, ja se jos uvijek dvoumim izmedju nje i chocolate bar palete, ali obozavam mat sjenke :) odlican post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cenovno su tu negde ali Chocolate bar sadrži 16 senki i mat i šimerastih tako da je valjda logičniji izbor. Ali logika ovde ne presuđuje, meni su ove ipak draže jer su skroz mat :) Hvala ti! :)

      Delete
  2. Jooj divna jee! Obozavam neutralne palete! :-) :-*

    ReplyDelete
  3. Ijao, sve od Too Faced-a mi je prelepo! A mat senke obozavam, i uglavnom samo njih i koristim, volim taj efekat. Ne znam sta mi se vise dopada, da li pakovanje, boje, imena, prelepo!
    Super izgledaju fotografije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :) To je to kod Too Faced-a, što ne znaš šta da izdvojiš, sve im je usklađeno :)
      Hvala ti!

      Delete
  4. Ahh te senkice moraju da se vole, lepe se za četkicu. Mada se truse pa treba nežnije sa njima raditi :) too faced zahteva ljubav, treba ih maziti-paziti xaxax

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni stvarno zavisi od četkica, nekad se truse, nekad ne :) O da, prava ljubav je to :)

      Delete
  5. Ovo mi treba :D savrsena paleta, kao stvorena za nas :D moracu i ja da skupljam parice za ovu lepoticu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem i razumem te, ovo je nešto posebno! <3

      Delete
  6. Ovo izgleda savršeno, nadam se da ću nekad probati neku od paletica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta reći, volela bih da slike mogu skroz da dočaraju kako je ovo dobra paleta :) Od nadanja sve kreće, nada, želja, volja pa mogućnosti :)

      Delete
  7. Divna paletica.

    Svrati do mene: www.ivinsvet.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Uh, imam ovu paleticu... Odlicna je!

    ReplyDelete
  9. Fantastican post,sve si lepo objasnila i dovarala 👌👌 Joj ja bas bolujem za lepim pakovanjima a naravno i kvalitet se podrazumeva..ali ovaj too faced ce me nacisto unistiti 😃 Zelja mi je da probam bon bon paletu precakana mi je 😍😍 Prvom prilikom kad bude neko snizenje u Sephori ima da je kupim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga! <3
      U Sephori s vremena na vreme bude akcija čini mi se od 15% popusta (ili 20, sad već zaboravih) na kupovinu preko 6.000,00rsd, tako da se isplati!
      Inače, ako imaš možda nekog u Americi, na TF sajtu uz prvo logovanje dobija se 20% popusta.
      I ja želim da uzmem Bon Bons ali mi se ne daju toliki novci, uzeću je verovatno na popustu ili MUR kopiju :)

      Delete
  10. Bilo sniženje u Sephori skoro, a ja tad nisam iskoristila... Pa imam ujaka i ujnu na Floridi, sad su u Bg, ali prvom prilikom kad budu ponovo dolazili moraću da ih izmaltretiram da mi donesu :-D A koja je Mur zamena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, pa to ti je super!
      MUR ima onu I <3 Makeup Chocolate love paletu - jarko pink pakovanje. Gledala sam baš tutorijal na YT jedna strana TF, druga MUR i nema razlike :) Jedino je drugačije tekstura senki (što je i normalno obzirom na cenu) ali ja sam zadovoljna i MUR-om :)

      Delete
  11. Aaa znam koja je, sad sam pogledala na YT :) Hvala ti <3 Ma mi žene smo šou :D

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network