Potroši 6 do Nove godine KRAJ

Thursday, December 31, 2015

Dobar dan želim!

Balea, Avon, Bath&Body works, L'oreal
Potrošeni proizvodi do NG
Vreme je proletelo i brzo smo stigli do kraja ove 2015. godine. Sabira se učinjeno, šta je moglo bolje, šta unaprediti u narednoj godini, na čemu biti zahvalan i kako ići napred. Došao je i taj 31. decembar a pre priprema za doček najluđe noći u godini, mene očekuje pisanje na temu završenog taga Potroši 6 do NG (klik ovde na tag).
Rezultati su tu pa da vidimo. 
Avon Little black dress
Avon Little black dress, edp, 30ml.
1.  Avon, Little Black dress, edp, limitirano izdanje od 30ml. Uspela sam da brzo potrošim ovaj parfem, još u novembru. Prijao mi je za jesen, inače je jedan od onih koje znam da koristim nevezano za godišnja doba. 

Bath and body works Dancing waters
Bath&Body Works Dancing waters losion za telo, 236ml.
2. Bath&Body Works, losion za telo Dancing waters, 236ml. Uspešno potrošen, veoma mi se dopao jer je dosta kremast i gust.

Avon tretman za zanoktice
Avon, tretman za zanoktice, 10ml
3. Avon, tretman za zanoktice, 10ml. Onaj proizvod za koji ne mogu da kažem da sam primetila rezultate što se tiče negovanja zanoktica. Iako mi je bio na vidnom mestu, nisam često potezala za njim i jedva ga potroših. Zanoktice su mi kao ranije, otkada imam gel, neproblematične tako da mi ovaj proizvod nije nešto pomogao (a ni odmogao).
Balea mleko za telo pod tušem vanila
Balea mleko za telo pod tušem, vanila, 400ml.
4.Balea,  mleko za telo pod tušem sa mirisom vanile, 400ml.Bez problema za potrošiti, vanila i lepa nega tokom tuširanja. Inače nisam velika ljubiteljka In shower mleka ali ovo me je osvojilo mirisom.

Loreal Color riche 297
L'oreal Color Riche karmin, 297 Red Passion
5. L'oreal, Color Riche Intense karmin u nijansi 297, Red Passion. Jedini gubitinik ove misije, nisam uspela da ga potrošim do kraja. Koristila sam ga aktivno na početku taga u večernjim satima jer mi se uklapao uz jedan sivo-crveni bolero, a inače sam slabije imala prilike da ga stavljam. Jako je pigmentovan i upadaljiv tako da obzirom da mu ističe rok trajanja, dobro je i ovako prošlo.
Avon 3u1 sredstvo za ciscenje lica
Avon 3 u 1 sredstvo za čišćenje lice, aloa vera i đumbir, 200ml
6. Avon 3u1 – sredstvo za čišćenje lica, aloa i đumbir, 200ml. Ovo sredstvo za čišćenje sam nerado koristila i jedva čekala da potrošim (uspešno). Ne godi mi licu i sigurno ga neću ponovo uzimati.

Balea, Avon, Loreal, Bath and body works

Eto završetka taga. 5 potrošenih proizvoda od 6, nije loše. Sigurno ću u budućnosti sudelovati u ovakvim promovisanjima proizvoda i njihovom trošenju. Živimo u savremenom, kapitalističkom društvu u kojem nam je nametnuta konstantna kupovina a  slabo obraćamo pažnju na gomilanje i rok trajanja proizvoda (o tome planiram poseban, možda meni najvažniji post koji ću objaviti). Ja vam u Novoj 2016. godini želim da dobijete sve što želite ali i da budete racionalne i da trošite kupljeno!
Uživajte večeras u dočeku Nove nam godine i uskoro se čitamo ponovo!
Svako dobro!

You Might Also Like

4 comments

  1. I ja često zadam sebi ovakve zadatke, mislim da drugačije ne bih uspela da dokrajčim baš ništa od šminke :-) Moraću da već jednom kupim neko od tih mleka za ispod tuša...

    ReplyDelete
  2. Srecna Nova godina i tebi <3 Moracu i ja da radim post na ovu temu, definitivno! :) <3

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network