Raskošna nega - Afrodita 100% SPA puter za telo

Friday, February 19, 2016

Dobro jutro želim!

Nakon tuširanja u izboru mleka, losiona i putera za telo, najradije (iako ne i najčešće, zavisno od vremena) se odlučim upravo za putere. Šta je to što izdvaja ovaj Afroditin puter za telo u odnosu na ostale, moći ćete da pročitate u nastavku teksta. 
Afrodita puter za telo
Afrodita 100% SPA puter za telo
Afrodita nudi širok spektar proizvoda za negu tela, a danas ćemo posebno da se osvrnemo na puter za telo iz 100% SPA kolekcije. Ovaj puter sadrži ulje jojobe i šea puter koji su bogati antioksidantima, mineralima i vitaminima.
Afrodita puter za telo
Znate onaj osećaj kada nenadano pronađete proizvod koji se izdvaja od ostalih po mirisu/delovanju/teksturi? To se meni desilo sa Afroditinim mlekom za telo sa uljem jojobe i šea puterom. To mleko otkrila sam nekoliko godina unazad i uvek mu se vratim. Kada ga nanesem, parfem mi nije potreban, toliko zrači mirisom a istovremeno je bogate teksture i neguje kožu. A miris… to je miris koji se pamti i ostaje u glavi. Bogat, poseban, izdvaja se u mnoštvu drugih mirisa vanile, kompleksan je, zavodljiv i gurmanski. Svaki put kada pomislim na Afroditu, taj miris mi je u nosu.
Zašto pričam o mleku za telo? Zato što je ovaj puter na istoj bazi kao i mleko – sadrži već pomenuto ulje jojobe i šea puter. I da, na moju radost ima taj specifični, predivan, Afroditinin miris!
Afrodita puter za telo
Puter se nalazi u pakovanju od 200ml, vizuelno deluje i više. Pakovanje je braon sa crnim poklopcem i zlatnim natpisima koji daju luksuznu i prefinjenu notu. Kada se odvrne poklopac, unutra nas očekuje prava poslastica. Miris putera koji je za mene jedan od najlepših mirisa ikada, i gusta bogata tekstura. Sam puter bele je boje i veoma je gust. Kada se nanese na kožu, topi se pod prstima i lako razmazuje. Potrebno je dobro ga umasirati u kožu, posvetiti se uživanju i prepustiti se. Zbog lakog topljenja, odličan je i za masažu mada sam ja više pristalica ulja. Zbog guste teksture ovaj puter nije najbolji odabir za brzinsku negu kada ste u žurbi i treba vam nešto što se momentalno upija u kožu. Ne, ovaj puter zaslužuje malo vremena. Vremena da i čulo dodira i čulo mirisa uživaju. Rezulat nanošenja? Koža koja je mekana, sjajna, baršunasta i glatka, i pritom božanstveno miriše.
Afrodita puter za telo
Tako se desilo da moju ljubav prema Afroditinom mleku nadjača ljubav prema Afroditinom puteru. Ovo nije puter koji koristim svakodnevno ali upotrebljavam ga kada želim da se opustim, da posvetim malo vremena sebi i ugađam čulima mirisa i dodira. Posebno tokom hladnijeg perioda.
Miris je ono što izdvaja ovaj puter od ostalih, toliko je raskošan i poseban da ga je teško zaboraviti ili porediti sa nekim drugim. 
A cena Afroditinog putera jeste oko 800,00rsd.
Afrodita puter za telo
Da li ste uživale u ovom Afroditinom puteru? 
Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

23 comments

  1. Kupila sam pre dva meseca i vec sam pri kraju,malo je reci ali sam odusevljena ! :) Zao mi je sto nisam uzela neki da imam u rezervi kad je bio na akciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auh, dobra si! :) Biće ponovo na akciji, nadajmo se! :D

      Delete
  2. AAA obozavam ovaj proizvod.. imam i ovaj puter, i mus, i piling i arganovo ulje... Moras mus od jagode da pomirises, to je najbolja stvar na svijetu! Piling je takodje fenomenalan :) generalno mi se najvise svidja njihova 100% SPA linija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mus mi je sledeći na listi! Delimo mišljenje, SPA je fantazija :)

      Delete
  3. Tvoj post me je ubedio da ga kupim !!!

    ReplyDelete
  4. Ja sam kupila ovaj novi mousse od jagode, nije mastan, upija se brzo, njeguje, a miris je najsavršeniji ikada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što čujem tako pozitivne utiske, meni je na listi na kupovinu :)

      Delete
  5. Svidja mi se nacin tvog pisanja :) Mmm, deluje bombasticno :) <3

    ReplyDelete
  6. Palnirala sam jagodu da probam mada sad me i ovaj zanima :)

    ReplyDelete
  7. Odlicna recenzija, htela sam da ga kupim i nikakoo, ali posle ovakve recenzije sigurno cu ga kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti lepo, baš mi je drago što ti se sviđa recenzija :) Nadam se da ćeš uživati :) <3

      Delete
  8. Aaaaaaaaj moram da probaaaaaam! Svi hvale jagodu, ja zelim i ovaj! :D <3

    ReplyDelete
  9. Nisam ga probala. Moj omiljeni puter je Aldo Vandini od vanilije.pogledaj ga, definitivno ces se oduseviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo, hvala ti puno na preporuci, koristila sam ga ranije. Sećam se mirisa, moraću ponovo da ga uzmem definitivno :) Hvala!

      Delete
  10. Hvala ti lepo, pogledaću! :)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Да ли је, по твом мишљењу, квалитетнији овај или путер фирме Алверде (макадмија и ши бутер)? Који би више одговарао баш, баш сувој кожи?
    Хвала ти пуно на одговору :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jedan i drugi su odlični po učinku, samo što su dosta različiti. Alverde puter je kremastiji i ređi zbog čega se brže upija, ima blag miris i pruža osećaj nahranjenosti kože. Dok je Afroditin puter gušći, razmazuje se pod toplinom kože i ima unikatan, božanstveni miris. Isto odlično hrani kožu i neguje. Alverde puter bih preporučila za korišćenje na svakodnevnoj bazi jer se lakše razmazuje, a Afroditin puter preporučujem više za ugađanje - masažu uz uživanje u čarobnom mirisu. Tako ih i ja koristim! :) Nema na čemu, nadam se da sam pomogla! :) Puno pozdrava

      Delete
  13. Помогла си ми и то доста :)).
    Хвала ти пуно!
    Поздрав :)

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network