Angel Therapy maska za kosu sa uljem makadamije i medom

Tuesday, May 03, 2016

Dobar dan želim!

Znate onaj osećaj kada svi odjednom počnu da hvale određeni novi proizvod pa se i sami zapitate da li je moguće da je to sve istina? Je li taj proizvod zaista vredan tolikih hvalospeva? To sam se ja upitala kada je reč o Angel Therapy masci za kosu sa uljem makadamije i medom
Angel Therapy maska za kosu sa uljem makadamije i medom
Angel Therapy maska za kosu, sa uljem makadamije i medom

Blogosfera se jedno vreme usijala od pozitivnih komentara, recenzija i utisaka o Angel Therapy masci za kosu. Nisam imala prilike da pročitam nijedan negativan komentar i svako ko je isprobao masku, preporučio bi je svima. Došlo je vreme da i ja iznesem svoje utiske, i da, maska jeste zaista fantastična!

Angel therapy maska za kosu

Maska za kosu stigla mi je u februarskom PurityBoxu (više o PurityBox kutiji ovde) i baš sam sa nestrpljenjem čekala da se i ja upustim u isprobavanje. Navodi se da je maska pravljena na bazi ulja makadamije i meda što mi se odmah dopalo jer je poznato da je ulje makadamije jedno od najkorisnijih za negu kose. Ono se brzo apsorbuje, ne masti teme, omekšava vlas i hrani kosu. A med, med je odličan borac protiv suve i beživotne kose jer poboljšava vlažnost kose i podstiče prirodan sjaj .

Angel therapy maska za kosu
Ambalaža je bela i okrugla, sadrži 300ml proizvoda. U međuvremenu je promenjeno pakovanje, tako da sada sadrži 350ml po staroj ceni, na radost potrošača. Maska je žute boje i podseća me na krempitu (da, ne valja pisati recenziju praznog stomaka :D),. Miriše sasvim lepo – ne zadržava se miris u kosi. Stavlja se nakon pranja na mokru kosu, utrlja se u teme i rasporedi celom dužinom, ostavi se desetak minuta a potom ispere. Još tokom ispiranja primetno je kako je pod prstima kosa mekana i tad sam pomislila „ovo sluti na nešto baš dobro“. Nakon ispiranja i sušenja, to nešto baš dobro postalo je vidljivo jer je kosa izuzetno mekana i svilenkasta! Nema bojazni od mrsenja ili teškog raščešljavanja, kosa je nežna i lako ju je oblikovati.
Angel therapy maska za kosu

Tako sam desilo da sam ja nakon prve upotrebe ostala oduševljena i pridružila se mnoštvu koji ovu masku hvale. Od tada, masku koristim nakon svakog drugog/trećeg pranja i verujem da će vremenom pokazati još bolje rezultate. Rok trajanja jeste 24 meseca od datuma proizvodnje a cena jeste 750,00rsd za 350ml proizvoda. Vredi svakog dinara!
Angel therapy maska za kosu

Generalni utisak? Prepustiti se talasu mišljenja javnosti može vas odvesti u more pozitivnih komentara i istomišljenika ili na pustu obalu negativnog iskustva. Ipak dobijate priliku da sami steknete svoj sud. Meni je drago što sam isprobala ovu masku i da sam poslušala druge, učinila bih to i pre. No, nikad nije kasno. Ova maska je kao od šale ušla u sami top mojih omiljenih maski za kosu. Momentalno poboljšanje je vidljivo – kosa postaje svilenkasta i deluje zdravo, nije suva i beživotna. Apsolutne sve preporuke!
Angel Therapy ima i novu masku sa uljem konoplje koju planiram da probam, tako da ću vam preneti utiske i o toj :)
Jeste li se vi prepustili talasima i probali ovu masku?

Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

3 comments

  1. Ja ne bih bila ja da ne kupim nešto za kosu što svi hvale. I da i ja sam oduševljena, sada mi je pri kraju maska pa valja obnoviti kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako lose iskustvo sa Angel Therapy! IZBEGAVATI OVAKVE PRODAVCE, PRITOM BEZ SAJTA I OSNOVNIH PODATAKA!!!!
      Porucila sam njihove proizvode zbog pozitivnih komenatara i preporuka. Skoro dve nedelje cekam paket koji su navodno sutradan poslali Bexom. U call centru kazu da paket nije poslat, pritom gubim vreme cekajuci danima da preuzmem paket kod kuce. Na moju poruku i pitanje sta se desava sa paketom, predstavnica firme na instagramu je bila uvredjena i bezobrazno mi odgovorila da je paket poslat i da prestanem da ih napadam i vredjam.
      Mislim da firma zavisi od kupaca, a ne obrnuto. Dzaba reklama poznatih licnosti kad nemaju elementarnu kulturu prema kupcima i profesionalnost. Za 5 godina prodaje i kupovine na internetu ovako nesto nisam dozivela.


      Delete

Next

Part of the next blogger network