Brz i hranljiv doručak - Minut Obrok ovsene kaše

Saturday, April 23, 2016

Dobar dan želim!

Danas vam donosim jednu drugačiju priču, nije vezano za kozmetiku ali se odnosi na zdrav život i vođenje računa o našoj ishrani!  
Minut obrok ovsene kaše
Minut Obrok ovsene kaše
Pošto živimo u jednom ludom, modernom vremenu u kojem non-stop jurimo na sve strane zarad ispunjavanja obaveza, dešava se da upravo bitne stvari odlučimo da propustimo/ odložimo kako bismo stigli da ispunimo sve ciljeve određene za jedan dan. Jedna od tih bitnih stvari koje ljudi često propuštaju radi obavljanja poslova jeste doručak. E pa nema više izgovora! :)
Minut obrok ovsene kaše
Poznajem dosta ljudi koji doručak često preskaču govoreći kako ne stižu da naprave nešto za jelo jer nemaju vremena,  ne vole da jedu čim se probude ili ih jednostavno mrzi da prave nešto ujutru već odlaze na ispunjenje svakodnevnih obaveza praznog stomaka. U razgovoru sa takvim osobama verovatno zvučim kao neka starija dosadna gospođa, konstantno ponavljajući kako je doručak najbitiniji obrok u toku dana. Kada doručak uđe u rutinu i postane navika, čoveku se retko desi da ne doručkuje ujutru. Barem je tako kod mene slučaj. Priznajem, tu ima udela i to što volim da jedem :D
Minut obrok ovsene kaše
Uglavnom sam praktikovala da za doručak jedem voće ili pahuljice koje sam sama pripremala. No, onda sam zbog brzine pripreme prešla na gotova pakovanja pahuljica (kesice) i sada konačno na Minut obrok ovsene kaše.
Minut obrok ovsene kaše
Ovsene kaše inače su izuzetno dragocene za doručak jer je ovas kao žitarica lagana i  lako se vari te su pogodna za probavu i naš želudac, a obiluje mineralima i vitaminima – ove kaše obogaćene su vitaminima C, E, B1, B2, B6, B12.
Minut obrok ovsene kaše dolaze nam u četiri ukusacrna čokolada, malina, jagoda i jabuka&cimet. Moram priznati da mi se malina najviše svidela, a ne sumnjam da će se ljubiteljima čokolade svideti upravo crna čokolada.
Minut obrok ovsene kaše
Kaša se priprema brzo i lako – prelije se vrelom vodom/mlekom, promeša i sačeka se 3 do 5 minuta. Sa unutrašnje strane postoje obeležene dve linije u zavisnosti da li želite gušću ili blažu kašu. Dopada mi se što su mislili na to! Unutra se nalazi i kašičica tako da ste potpuno opremljeni
Minut obrok ovsene kaše
Pakovanje je praktično i za poneti, moram priznati da sam ga nosila i u grad – u žurbi prelila vodom, taman u putu do željene destinacije kaša se ohladila koliko treba, a ja sam išla gradom noseći svoju klopu kao termos šolju :) Kaša je praktična za pravljenje bilo gde gde postoji i voda :) Moj izbor za pripremanje jeste upravo voda, ukus mi je tada najslađi. Često pripremam i sa jogurtom, tada kaši treba nešto duže vremena da upije jogurt ali zato jogurt pruža bogat ukus.
Minut obrok ovsene kaše
Sastav: ovsene pahuljice, fruktoza, biljne masti, kukuruzni skrob, kukuruzni sirup, liofilizovano voće, aroma. 
A koga interesuju kalorije, 100gr proizvoda (koliko i ima u jednom pakovanju), ima387kcal, odlično za početak dana. Da napomenem i da su kaše posne! :) Rok upotrebe kaše utisnut je sa donje strane na ambalaži.
Minut obrok ovsene kaše

Sve u svemu, ovo bi bila moja preporuka svima bez obzira na uzrast i pol. Ovas je kao žitarica veoma hranljiva, bogata nutrijetima i zdrava, te je odlična za sam početak dana.  Ovakav način pripreme jednostavan je i brz, različiti ukusi tu su da svima udovolje. A samo pakovanje veoma mi se dopada jer je praktično za poneti i lako za napraviti. I naravno, poruka dana je ne preskačite doručak! :)
Minut obrok ovsene kaše
Minut Obrok kaše dostupne su u raznim prodajnim mestima: Maxiju, Rodi, Univer-Exportu, Idei, pekarama Klas, Hleb&Kifle itd., baš svuda ih ima. Cena je oko 100,00rsd u zavisnosti od prodajnog objekta.
Minut obrok ovsene kaše
Jagoda

Minut obrok ovsene kaše
Jabuka&cimet
Minut obrok ovsene kaše
Malina

Minut obrok ovsene kaše
Crna čokolada

Minut obrok ovsene kaše

Da li doručkujete ujutru? :)
Hvala na čitanju I svako dobro!
*Ovo su PR proizvodi, što ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

0 comments

Next

Part of the next blogger network