Moje kreme za ruke - V (letnji) deo

Thursday, June 09, 2016

Dobro jutro želim!

Bioten, Eveine, Green Pharmacy, Dove, Hedera Vita, kreme za ruke
Moje kreme za ruke - V deo

Veoma mi je drago što je ponovo na redu moja omiljena rubrika – kreme  za ruke! Stigli smo do petog dela u kojem ću vam predstaviti kreme koje rado koristim tokom ovog toplog perioda!. Peti deo kreće sad! :)
Green Pharmacy krema za ruke
Grreen Pharmacy

Green Pharmacy, krema za ruke i nokte sa arganovim uljem. Jedna od  krema koje sam najviše puta u životu kupila. Zašto? Zato što je najlaganija, a cenu ni ne osetite. Dopašće se svima koji ne vole osećaj kreme na rukama. Blaga je, upija se momentalno, slabkasto miriše na argan a opet štiti ruke i omekšava ih. Sadrži arganovo ulje, vitamin B, keratin, glicerin, multivitaminski kompleks, i alantoin (iako ima glicerin nije onako lepljiva).  Ne sadrži parabene i veštačke boje. Količina: 100ml. Cena: na tadašnjem sniženju 95,00rsd, za 100ml proizvoda ne može jeftinije od ovoga :)
Bioten krema za ruke
Bioten

Bioten, regenerativna krema za ruke sa medom i uljem makadamije. Ovu kremu nisam mogla da pronađem za slikanje a onda sam se setila da se nalazi u mojoj torbi. To bi trebalo da govori o tome koliko je često koristim - gde god da idem, mackam je. Navodi se da med sadrži vitamine i minerale i  pomaže koži da povrati svoj prirodni balans hidratacije, dok ulje makadamije neguje kožu. Krema je srednje gustine i kremasta, miris je takođe blag. Ruke ostavlja glatkim i sjajnim - posebno nokte. Sjajna je :) Količina: 100ml. Cena: 179,00rsd. 
Hedera Vita krema za ruke
Hedera Vita
Hedera Vita, krema za ruke i nokte sa lavandom. Kada u DM-u ili Liliju prolazim pored polica sa kremama za ruke i primetim sniženje, obično moram da se zaustavim. Tako je bilo i kada sam ugledala na sniženju Hedera Vita kremu za ruke, nakon kupovine i isprobavanja, sutradan sam se vratila i po drugu vrstu. Ova krema toliko me je pozitivno iznenadila! Sadrži ulje lavande, šea puter kao i pantenol, u boji je – blage roze je boje. Predivno miriše i što je najvažnije oporavlja suve ruke, momentalno ih omekšava i čini ih nežnim. Sve pohvale. Količina: 100ml. Cena: 179,00rsd na sniženju.
Dove krema za ruke
Dove

Dove, purely pampering krema za ruke sa šea puterom. Ima aromu tople vanile tako da miriše baš zavodljivo, gurmanski. Ne toliko jako kao Avonova krema sa vanilom (klik ovde) ali svejedno dovoljno da se oseti.  Brzo se upija ali ostavlja ruke pomalo lepljivim ako se više nanese. Odlilčna mi je za dane kada rukama ne treba posebna, jaka nega, dakle svakodnevno :D. Količina: 75ml. Cena: na tadašnjem sniženju 165,00rsd.
Eveline krema za ruke
Eveline

Eveline, 5 u 1 glicerinska krema/maska za ruke sa bio kozijim mlekom, vitaminom E i šea puterom. Ovo je super koncentrovana krema/maska za ruke čija uloga jeste da intenzivno hidrira, dubinski hrani, regeneriše, posvetljuje pigmentaciju i jača nokte. Najgušća je od prethodno pomenutih krema, providno gelaste teksture ali i brzo upijajuća. Iako je glicerin prisutan kao treći sastojak, začudilo me kako se ova krema momentalno upije i uopšte ne ostavlja lepljiv fil. Miriše nekako blago, baš na kreme. Kao maska koristi se tako što se nanese deblji sloj i ostavi 10 minuta (poželjno uz pamučne rukavice). Moram reći da se čak i kao maska u debljem sloju, ova krema brzo upila i ostavila ruke zaštićene i hidrirane. Moje preporuke! Količina: 100ml. Cena: 179,00rsd. 
Bioten krema za ruke, Eveline krema za ruke, Hedera Vita krema za ruke, Dove krema za ruke, Green Pharmacy krema za ruke

Stigli smo do kraja petog dela krema za ruke koje ja koristim. Sve su laganije teksture, taman za ovaj topli period a ipak se razlikuju. O kremama za ruke o kojima sam prethodno pisala možete pročitati ovde:
Prvi deo – klik ovde
Drugi deo – klik ovde
Treći deo – klik ovde
Četvrti deo – klik ovde
Da li koristite neku od ovih krema?
Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

6 comments

  1. Nisam videla da neko ima vise krema za ruke od tebe :-) :-) Super recenzija! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Često mi to govore! :D Ali zato, sve što kupim i potrošim! :) Hvala, draga! <3

      Delete
  2. I ja obozavam kreme za ruke, od ovih koristim samo Biotenovu i prezadovoljna sam :D Planiram da isprobam i ostale koje si predstavila :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biotenova svaka je dobra! :D Baš mi je drago, nadam se da će ti se dopasti :) <3

      Delete
  3. Zavisnik sam kada su kreme za ruke u pitanju i uvek mi je neka u torbi!Probala sam Bioten i Dove i obe su super.Odličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek se obradujem kada vidim da nas ima još :D Hvala ti! <3

      Delete

Next

Part of the next blogger network