Novi Golden Rose mat puder u kamenu

Tuesday, November 08, 2016

Dobro jutro želim!
Golden Rose u svom asortimanu nudi više vrsta pudera u kamenu, a najnovije izdanje ove godine jeste dugotrajni mat puder koji se može koristiti samostalno ili preko tečnog pudera. 
Golden Rose mat puder u kamenu
Golden Rose mat puder u kamenu

Šta kaže Golden Rose?
Mat puder u kamenu pruža odličnu pokrivenost i stvara gladak, mat i svilenkast izgled koji traje do 16h. Jedinstvena formula daje koži prirodan i mat izgled. SPF 15 štiti kožu od štetnih sunčevih zraka. Dermatološki ispitano. Formula ne sadrži parabene, parfeme ni ulje. Način upotrebe: Može se koristiti sa sunđerom ili četkom za puder. 

Golden Rose mat puder u kamenu

Unutar crne mat kutijice sa glatkim GR inicijalima uz informacije o nijansi pudera, sastavu i roku trajanja na poleđini, nalazi se puder u okruglom pakovanju. Kao i kutijica, i sam proizvod je u mat ambalaži sa crnim GR inicijalima, blago ispupčen na sredini. Proizvod se otvara pritiskom na dugmence što osigurava korišćenje bez bojazni da će se unutra išta polomiti. 

Golden Rose mat puder u kamenu
Na gornjem poklopcu s unutrašnje strane nalazi se ogledalo pristojne veličine. Pre samog pudera imamo i sunđer za nanošenje i, što mi se posebno dopada, platičnu pregradu koja deli sunđer od proizvoda.

Golden Rose mat puder u kamenu
Sam puder jeste kao što Golden Rose tvrdi, veoma mekan i svilenkast, kao da se topi pod prstima. Nanošenjem sunđerom puder se uopšte ne mrvi i ne trusi, dok se nanošenjem četkom trusi minimalno. U mom slučaju sunđer kupi dosta proizvoda i ume baš da ga napakuje na lice, tako da ga koristim samo kada sam napolju i kada je potrebno malo popraviti šminku kako mi ne bi izbijao sjaj na masnoj T zoni (i tada ga blago tapkam). 

Golden Rose mat puder u kamenu
Golden Rose nudi čak devet nijansi (numerisane od 1 do 9). Na slici možete videti swatch nijanse br. 5, koju ja koristim. U pitanju je blaga neutralna boja sa rozim primesama. Nijansa br. 4 očekuje jednu od vas u narednom darivanju koje ću uskoro ogranizovati J

Golden Rose mat puder u kamenu
Puder na licu ne stvara veštački efekat, ne deluje brašnasto. Nanosim ga pufnastom velikom četkom tako što kružnim pokretom prođem preko pudera, zatim lupnem četku kako bi se skinuo višak proizvoda sa nje i pređem preko željenih delova na licu. Pokrivna moć pudera je srednja, može se koristiti i samostalno i nakon tečnog pudera.

Golden Rose mat puder u kamenu
Generalni utisak?
Ono što mi se dopalo jeste što puder zaista jeste veoma svilenkast, fino mleven i lako je sa njim raditi. Iako matira, koža ne deluje suvo. Na mom licu (tip kože kombinovani ka masnoj), traje nekoliko sati pre nego što moram da popravim prosijavanje na T zoni tj. mahom na čelu. Pokrivna moć mu je srednja, meni odgovara. Pakovanje je čvrsto i kompaktno, uz to i lepo. Količina: 12,7gr. a rok trajanja od otvaranja jeste 18meseci. Cena jeste oko 900,00rsd u zavisnosti od mesta prodaje.
Koristite li pudere u kamenu?
Hvala na čitanju i svako dobro!
 *Ovo je PR dobijeni proizvod, što ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

6 comments

  1. Bas mi ovo treba! I nijansa na roze,kako kazes,uglavnom se mucim da pronadjem moju nijansu.
    Inače kada uzimas pufnom puder prvo je tapni po ruci da otklonis visak. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E super, nadam se da će ti nijansa odgovarati :) A ima ih 9 tako da su svakako baš dobro opremljeni, pronjuškaj i ostale.
      Tapnem i sunđer i četku ali sunđer baš onako gusto, zbijeno pokupi proizvod tako da sa njim samo blago :D

      Delete
  2. Skepticna sam prema GR i mislim da je cena visoka. Za tajnovac moze da se kupi Deborah,Max factor ili da se doda jos 200 din i kupi bourjois hm. Razumljivo je to kad se dobije na poklon sminka od proizvodjaca svi ulepsaju recenzije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golden Rose je u poslednjih nekoliko godina izuzetno poboljšao kvalitet (raznovrsnost da ne pominjem) i ima u svojoj ponudi mnoštvo odličnih proizvoda (neke bolje i od Bourjois-a, Maybellina i ostalih).
      Ne bih pisala i preporučila proizvod da ga i sama ne koristim i ne smatram da je dobar. Uskoro planiram da objavim post o proizvodima koji mi nisu odgovarali, a i tu će se naći PR dobijeni proizvodi. Nemam potrebu da išta ulepšavam - ovde sam da iznesem svoje mišljenje o proizvodima, prikažem informacije i utiske kako su se meni pokazali. Svakako hvala na komentaru! :)

      Delete
  3. za taj novac moze da se nadje dosta kvalitetniji kameni puder, preskupo za GR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da cena nije primamljiva ali da je dobar - dobar je :)

      Delete

Next

Part of the next blogger network