BALEA Vital & Urea body lotions

Thursday, February 16, 2017

 Dobar dan želim! Hello everyone!
balea body lotion, balea losion za telo
Danas vam donosim priču o dva Baleina losiona za telo koja zbog svoje guste teksture štite i neguju kožu tokom zime. U pitanju su Vital losion za telo sa arganovim uljem i kofeinom, namenjen zreloj koži i losion sa 5% uree za veoma suvu, zategnutu kožu.

Today we'll be talking about two Balea body lotions which are suitable to maitain your skin smooth and soft during winter time. These are Vital body lotion with argan oil and coffeine, meant for mature skin and lotion with 5% urea for dry, sensitive skin.

balea body lotion, balea losion za telo

Niti imam zrelu kožu niti izrazito suvu ali ipak sam se odlučila na kupovinu ovih losiona jer mi zimi više odgovaraju „jača“ sredstva za negu tela ( a i lica). Oba losiona dolaze u pakovanju od 400ml zbog čega su pogodna i za porodično korišćenje i koštaju oko 350,00rsd a neretko se mogu pronaći na akciji.

I don't have dry nor mature skin but I purchased these lotions because during colder time I enjoy using more „stronger“ products for body (and face). Both lotions come in 400ml packaging which makes them appealing for family usage. Price is around 3€, often on sale. 

balea body lotion, balea losion za telo

Vital losion karakteriše slatkast parfemski arganov miris, dok urea losion sadrži karakterističan miris za proizvode sa ureom. Oba losiona dele belu, mlečnu boju i srednju gustinu. Razmazuju se brzo ali ostavljaju beo trag tako da je potrebno nešto više vremena da se skroz umasiraju i upiju u kožu.

Vital lotion has a sweet, perfume argan scent while urea lotion has that specific urea smell. Both lotions have milky, white colour and aren't that thick. They can be spread easily but it takes a while to rub them into the skin.

balea body lotion, balea losion za telo

Losion sa ureom čini kožu izuzetno glatkom i sjajnom ali se ne upije skroz zato ne treba preterati sa količinom. Posebno je pogodan za ispucala i suva stopala koja neguje i pruža im neophodnu vlažnost. Balea ima inače odličnu kolekciju proizvoda sa ureom, koristila sam i labelo i kremu za ruke i stopala i ostala sam zadovoljna svim :)

Vital losion omekšava kožu momentalno i čini je glatkom ali ne pruža taj sjaj kao urein već koža više deluje mat. Miris se zadržava na koži. Inače me je ovaj losion privukao jer sadrži kofein koji bi trebalo da vraća čvrstinu i zategnutost koži.

Urea lotion makes the skin extremely smooth and shiny but it does not get absorbed fully so you should be careful with the amount you are using. This lotion can provide great moisture to dry feet. Balea has a great collection of urea products, I've used an urea lip balm, hand and foot cream and I have only good words to say.

Vital lotion makes the skin soft and smooth but it does not provide that shine as the urea lotion. Skin seems more matt. You can smell the argan scent on the skin. I was attracted to this lotion because it contains coffeine which is good in providing firmness to skin. 

balea body lotion, balea losion za telo

Generalni utisak?

Ukoliko vam ne smeta da nešto više vremena nego inače posvetite utrljavanju losiona, onda ova dva Baleina losiona nisu loš izbor. Cena za ovu mililitražu koja će vam dugo trajati jeste veoma pristupačna, a losioni zaista omekšavaju kožu i neguju je. Zamerka ide na račun razmazivanja zbog čega ne koristim ove losione često ali drago mi je što ih imam u kolekciji.

Koristite li Baleine losione za telo? Hvala na čitanju i svako dobro! 

Overall impressions?

If you don't mind spending couple of extra minutes applying and rubbing these lotions into the skin, then these won't be a wrong choice. Price for this packaging is very affordable and lotions do really soften the skin and nourish it. Complaint goes for applying these lotions which is why I don't use them that often but I'm still glad I have them in my collection.

Have you tried any Balea lotions? Thanks for reading and take care!  

You Might Also Like

6 comments

  1. Drug mi ide za Nemacku sutra, i dala sam mu novac da mi kupi urea mleko za telo i kremu za ruke, jer em je jeftinije em sam cula da je bolji kvalitet. Nadam se da cu biti zadovoljna 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. To i ja činim kada sam u prilici, znam da se tamo iščuđavaju koliko je sve skuplje kod nas.. A verujem da se nećeš pokajati, svi proizvodi sa ureom koje sam probala su im odlični :)

      Delete
  2. Koristila sam ovaj losion sa ureom i bio je super za hladnije dane. I meni je bio problem sa razmazivanjem pa ga vise nisam kupovala :( Odlican post <3

    ReplyDelete
  3. Ovaj losionn sa ureom mi baš deluje interesantno, moraću da ga nabavim jer kuburim sa suvom kožom...jeste da mi se ne dopada to za upijanje samog proizvoda ali bože moj istrpi se sve to :D Odlično što si napomenula još baleinih proizvoda sa ureom, pa ću ih imati na umu! <3

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network